پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانش آموزان مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی از مرکز رشد فناوری گناباد

بازدید دانش آموزان مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی از مرکز رشد فناوری گناباد

- 1402/05/28

دانش آموزان دبیرستان دوره اول پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی و اعضای انجمن نانو پژوهش‌سرای پیامبراعظم(ص) با عنوان باشگاه علمی شهید فهمیده از مرکز رشد فناوری گناباد و برخی واحدهای فناور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، دانش آموزان دبیرستان دوره اول پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی گناباد و اعضای انجمن نانو پژوهش‌سرای پیامبراعظم(ص) از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید و با دستاوردها و فعالیت برخی از واحدهای فناور مستقر آشنا شدند.

تقوی مدیر مرکز رشدفناوری گناباد ضمن خوشامدگویی و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حسینی و آشنایی دانش آموزان با فعالیت‌ها و حمایت‌های این مرکز، به لزوم توانمند‌سازی و کمک در جهت بروز استعداد دانش‌آموزان، به منظور تقویت و ایجاد تفکر خلاق همراه با تلاش و برنامه ریزی آینده تاکید کرد.

  در ادامه دانش آموزان هم راستا با اهداف پارک علم و فناوری خراسان در جهت آشنایی و معرفی اثرگذار و موفق به نخبگان، از شرکت‌های دنیای هوشمند آوا فعال در زمینه هوشمند سازی، کنترل، مانیتورینگ و بهینه سازی مصرف در زمینه های خانگی، صنعتی، هتل‌داری سازمانی و غیره، شرکت آزما کاوان تدبیر شرق، فعال در زمینه ساخت تجهیزات و شرکت آرمان گستر افزون‌شرق بازدید کردند.

در این بازدید فارابی مدیر پژوهش‌سرای پیامبر اعظم (ص) گفت: دانش‌آموزان بهترین و ارزشمندترین دارایی در کشور هستند و ضرورت حمایت و سوق دهی به سمت فعالیتهای دانش محور باعث رشد آنان خواهد شد.

وی در پایان از همکاری موجود بین پژوهش‌سرای پیامبر اعظم (ص) و مرکز رشد فناوری گناباد ابراز امیدواری و خرسندی کرد.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.